| LIS LEEFT PERSOONLIJK | Mijn verhaal op Verder met hersenletsel


Mijn lichtpuntje van de dag! 
Ik voel me onwijs vereerd dat Verder met hersenletsel mij gevraagd heeft 
of ze mijn persoonlijke verhaal mochten plaatsen op hun platform. 
Dit is mijn doel, mensen inspireren en motiveren, helpen in (h)erkenning en laten lezen en inzien dat ze niet de enige zijn! 
Hoe meer mensen van NAH af weten, hoe makkelijker het soms voor ons als nah-er word. Onbegrip zal er altijd blijven, maar om elkaar en anderen wat meer te laten in zien wat NAH nou eigenlijk voor impact heeft op ons dagelijks leven, 
is dit natuurlijk een onwijs mooie kans!

Het platform Verder met hersenletsel is een initiatief van InteractContour. 
Op dit platform vind je heel veel interessante artikelen en informatie over leven, wonen en werken met hersenletsel.

Benieuwd geworden naar Verder met hersenletsel? 
Neem eens een kijkje op hun website: www.verdermethersenletsel.nl
Mijn verhaal op Verder met hersenletsel: mijn persoonlijke verhaal


Geen opmerkingen:
Een reactie posten